SKRIVET: 2010-02-11, kl 07:40:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

TORSDAG

Hejsna! Nu var det ett tagsedan jag skrev har. Har inte haft lust att skriva något och har inte vetat vad jag ska skriva om heller så då fick det vara! Nu ska jag försöka uppdatera lite bättre ;) Idag iaf ska jag på praktik, jag praktierar två dagar i veckan nu på Vårterminen, torsdag och fredag. Världens bästa praktik plats enligt mig, är på Gävleborgs zoo i stan. Älskar min praktik! hihi.
När jag slutar idag på praktiken ska jag nog köpa min en teoribok på Driver.
Vill seriöst ha körkort till sommaren, förstå vad skönt! ;)
Men nu ska jag äta frukost och fixar mig. Får se om jag hinner göra ett till inlägg innan jag går!

pusss.

Flumm bild!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: