SKRIVET: 2009-12-28, kl 22:31:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

HEMMA IGEN

Kom nyss hem ifrån en skitbra bio, den var verkligen bra! Fast vi missa lite i början för det tog sådan tid på kina restaurangen men serveringen och så. Så vi hann inte köpa nå godis eller läsk.. snyft! Nu är vi hemma iaf och är trötta... Hämtade min bäbis innan vi åkte hem till Marcus, så nu får han ligga och trängas mellan mig och Marcus, myys! Imorgon fyller min mormor 65, så då ska vi till henne och fira. Ska till stan innan och kolla om jag hittar något jag kan köpa till henne. Vet ni något jag skulle kunna köpa till henne? Kom gärna med förslag, för vet itne själv vad jag ska köpa, haha!

pusss.




denise

sV: ttack dsm :) vad göru?



PUBLICERAT: 2009-12-29, 00:54:41 | URL: http://nnamakula.blogg.se/
Natalie

Hej :) tack de är mina bebisar, hehe.

Fin bild.. :)

Okej, då skall man kanske ta och se 2012?

Sovit gott? Kram



PUBLICERAT: 2009-12-29, 11:10:49 | URL: http://ringbomm.blogg.se/
marre

kanske en blus eller klänning eller örhängen halsband kuddar armband blommor smykeskrin ljus servetter med något motiv på :p



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: