SKRIVET: 2009-12-29, kl 22:13:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

HEMMA IGEN

Hej igen!
Har nyss kommit hem ifrån en supertrevlig bowlingtur och fika med mina vänner. Det måste vi göra om tjejer! Och vem tror ni vann bowlingen då? Det var faktist JAG, det trodde jag dock inte. Men tror det var mitt läppglans som gjorde det, haha! Eller vad säger ni tjejer? ;) Efter bowlingen så gick vi och fika på MOCCA på söder, jättemysigt! Nu är jag hemma iaf och tinar upp, det är ju svinkallt ute alltså! Och när man kommer hem och ser H&Ms vårkatalog blev man ju bara så glad att det går imot ljusare tider! Vårkatalogen är klart den bästa katalogen!

pusss.

Tummen upp för vårkatalogen!


ღ MissCM

sv: tack så mycket! :D



PUBLICERAT: 2009-12-30, 09:52:52 | URL: http://misscm.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: