SKRIVET: 2009-12-22, kl 14:17:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

JULLOV!

Äntligen!! Nu har jag fått jullov! Showen gick bra idag ialla fall, det var riktigt roligt. Vi hade 3 uppvisningar på skolan, den första var halv 9 den andra 10 och den sista kl 11! Och ni kanske undrar hur det gick att sova med mina rullar i huvuet? Det gick inte så bra.. piggarna som höll fast rullarna stack in i huvudet, så ja, inte så skönt! Så fick ta ur alla piggar typ, haha! Kanske bjuder på någon bild senare ifrån showen! När jag kom hem så hade mitt löshår kommit, wiie! Men blev lite besviken.. var inte lika mkt som jag trodde det var, så för 50 cm långt löshår blev 408 kr.. suck! Annars brukar jag få ca 1 m löshår för 600 kr. Så blev lite besviken, hoppas det inte bli för tunt till mitt hår bara! Men nu ska jag försätta sy fast klippsen på löshåret! Lägger in en före och efter bild sen hur det blev med löshåret!

pusss.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: