SKRIVET: 2009-12-21, kl 20:58:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

MÅNDAG

Hellu!
Kom hem för ca 2 timmar sedan ifrån skolan.. Vi har hållt på med våran Julshow vi ska ha imorgon inför hela skolan. Varje år så har 3orna ifrån Hantverk, alltså florist, frisör & texil en julshow vi ska fixa. Vi har gjort som en teater där Mikeal Jackson är huvudrollen som ska deljta olika känisar ifrån olika årtal. Årtalen är ifrån 1900 - 2000 talet. Och idag så fixa vi frisyrerna, känns lite konstigt när showen är imorgon. Så mitt hår är full av rullar.. fråga mig inte hur jag ska lyckas sova inatt, för det vet jag inte själv, haha! Så imorgon börjar man kl 6, vilken härlig sovmorgon,hihi! Men som TUR är så slipper jag åka buss med mitt snygga hår till skolan utan får skjus av mamma för hon börjar halv 6.

Pusss.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: