SKRIVET: 2009-12-08, kl 11:47:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

TISDAG

Hellu!
Sitter i skolan nu och arbetar med ett av mina arbeten jag har i rest på samhällen. Det går rätt bra faktist, det handlar om Jämställdheten i svergie. Så den kommer jag nog bli klar med idag! Sköönt. Idag slutar jag kl 15.00 och då ska jag gå på stan med Emelie, ska bli roligt! Har sett en fin kort paljett jacka som jag vill köpa, och ett fint skärp ifrån H&M. Så det följer nog med mig hem idag, hihi!

Ha det bra!



♥ Knytskärp 79,50 kr, H&M 
♥ Paljett Jacka 249 kr, H&M





Rebecka

Sv:

Hej Elin!



Det var jättegot!



Jag älskar skärpet. Det är typ slut i varenda H&M butik :(



Kramar Rebecka



PUBLICERAT: 2009-12-09, 16:46:07 | URL: http://alltomrebecka.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: