SKRIVET: 2010-01-01, kl 23:59:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

År 2010!

Hejsan allesammans, gott nytt år på er!
Ïgår vid kl 13.30 så gick jag till Emma och sminkade henne innan hon skulle iväg på nyårsfirande, hon blev jättenöjd så det var roligt!
 Mitt nyårsfirande blev i en lokal i sätra, det var Marcus kompis som hade hyrt en lokal, vi kom dit runt 20.00. Det blev en lyckad kväll tycker jag, träffade folk som man inte hade sätt på länge! Vi gick hem vid kl 04.00, haha! Tyvär så blev det bråk innan vi gick för en jävel sprayade med en brandsläckare inne i lokalen, så jävla onödigt! Men iaf så var resten av dagen lyckad!
Vad gjorde ni förnågot?

Sminkningen jag gjorde på Emma!




Min sminkning



Min igen




Lite bilder ifrån lokalen

                


jennie

tack detsamma :D ett gott nått år på dig =)



Ja ID sminket är superbra =)



PUBLICERAT: 2010-01-02, 17:32:17 | URL: http://diorderella.blogg.se/
Johanna

vilken mysig blogg du har och vad fint du sminkade !

fråga gärna en fråga i min frågestund :) skulle bli jätte glad !

puss



PUBLICERAT: 2010-01-02, 20:53:25 | URL: http://johannaengstrands.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: